Hej mina vänner...

Jag är hemskt ledsen att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Har haft en liten svacka..
För er som vill följa mig på Instagram heter jag tobiashysen7..
För er som skiter i det, så säger jag bara, grattis..
Jag kommer i dagarna här som kommer, ge er 10 av 50 vinnare i biljetttävlingen. Jag kan inte ge ut 50 biljetter till samma match så det får bli 5 matcher á 10 biljetter.
Tävlingen var på Instagram och är avslutad. Dessutom kan jag berätta att jag kommer lägga upp en bild  med följare 1982 inom kort.

Ha det nu bäst mina vänner..
En riktigt bra uppdatering kommer inom kort, denna var mer för att låta er veta läget..

Detta var bloggens förstasida från början

1 kommentar:

  1. Det e lungan Tobbe!

    Kan du hålla med om att Blåvitt spelar ett mer rakt och snabbt spel iår i uppbyggnadsfasen? Jag tycker det ser ut som det gjorde under Stereos tid, gillar vad jag ser. Motståndarna kommer säkert anklaga oss för tjongbollslag igen, troligtvis av avundsjuka. Dessutom ser ni ut som det där hårda Blåvitt igen! Ett blåvitt som ska vara riktigt jävla jobbigt att möta.

    Credd till dig för att du framhäver våra talanger och för att du bär vårat lag. Kapten.

    SvaraRadera