Mitt inlägg skulle egentligen handla om Liverpool och julfirande.
Fredrik Bremberg såg till att det inte riktigt blev så.
Till "Linkan" vill jag bara säga:

Så grymt bra gjort av dig att säga ifrån. Det finns en del människor som tror att man kan komma undan med precis vad som helst, så länge man är på idrott. 
Jag är med dig till 110%. 
Få bort idioterna som skrämmer våra barn. Hoppas ni som känner er träffade tänker till en gång extra, innan ni häver ur er en massa skit.

Men precis som Fredrik påpekade, finns det en majoritet av fans som älskar att stötta, peppa, kritisera och leda sitt lag framåt. 
Ja, jag skrev kritisera, för det kan faktiskt också bidra. Om man gör det på rätt sätt.

Jag har varit med om missnöjda fans. Alla som håller på Blåvitt vet ju att det var en incident på Skatås under 2012.
För mig var det ingen stor grej, jag har varit med om värre.
Inte på träningen kanske, för det var första gången.
Men jag förstår att våra supportrar var missnöjda. 

MEN... det finns så mycket bättre sätt att visa det på..

Det sa jag till de fans jag pratade med på Skatås och det kommer jag alltid att hävda.
Om någon vill att jag ska skriva mer om detta nån annan gång, så kanske jag gör det. Men annars så lämnar vi det nu.

Jag spenderar hellre 100 ggr mer tid åt de människor, som skickar mail, stannar mig på stan eller t.o.m skickar skrivna brev till mig.
De som skriver om lösningar, taktiker, nyförvärv, idéer på hur jag ska börja göra mål igen. Det är klart att det kan vara hur jobbigt som helst ibland. Men man får ta det bara. Många som skriver kan vara positiva i sitt "negg"..

- Men dö, jag älskar Blåvitt, så du måste börja leverera igen, annars kan du lika gärna spela mittback som farsan din...
- Fan vad bra du är, men borde inte du vara hemma och träna avslut så vi kan vinna det där jävla guldet!!
- Tobbe, en sak ska du veta, jag skiter i hur dålig du har vart i år. Jag gillar dig ändå!!

Tack..ööh, tror jag..

God fortsättning mina vänner!!

PS: Liverpool-inlägget kommer. Jag kände bara att jag inte riktigt orkade idag, med tanke på att Bjärs och Sella bombarderat mig med hånmess efter förlusten idag. Faaan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar