Ibland brukar jag sitta och kolla på mina mål på Youtube. Det gör jag för att peppa mig själv. Det finns mycket att vinna på det tycker jag. Jag får lite bättre självförtroende och jag ser mig själv i situationer där jag försöker komma ihåg känslan. 

Men det finns mycket annat på Youtube också. Här kommer några av mina favoriter..




Första klippet är från Tom Fletchers bröllopsmiddag. Fletcher är medlem i bandet McFly och han tar det här med bröllopstal till en helt ny nivå..



Uppladdad av Tom Fletcher


Detta klippet är från en Kung Fu-audition, där personerna inte har greppat detta med självkritik riktigt..


Uppladdad av Shawn Watson


Sista klippet kommer från en skolmatch i basket från USA. Beskrivningen är överflödig, kolla bara på klippet så förstår ni!!


Uppladdad av EPISDTVStudios



Här var några av mina favoriter, det finns så oändligt mycket härliga, roliga, känslosamma och coola klipp. 
Hoppas det var några av er som inte sett dessa, eller kanske inte allihop i alla fall..

Må väl vänner!!

1 kommentar:

  1. Riktigt fint sista klipp!

    Nu blir det till att torka lite tårar :)

    SvaraRadera